De vanzare 2 case, Magurele, Ilfov, zona rezidentiala linistita.

creata.la.patrat [at] gmail.com

Pe aceasta adresa de e-mail va astept intrebarile, propunerile, sugestiile sau sfaturile!

Use this e-mail address for any questions, proposals or advices you might have!

luni, 15 iunie 2009

Geraniums - Muscate

Am spus ca o sa vorbesc despre muscate, dar s-au adunat mai multe la un loc si am uitat! :) Ieri am curatat buruienile in spatele casei. Acolo am rosii, marar, patrunjel, telina, porumb, 2 trandafiri, 2 plante de zmeura (una are si fructe), un liliac si palma Maicii Domnului. Am legat rosiile, mai am nevoie de inca 4 bete si astept primele gogonele.

I said I will talk about Geraniums, but a lot of things happened and I forgot! :) Yesterday I rend the weeds behind the house. There I have tomatoes, dill, parsley, celery, corn, 2 roses, 2 rasberries (one has already fruits), one lilac and one Mother of God palm. I tied up the tomatoes, I need four more sticks and I am waiting for the first pickled tomatoes to come.


Dar sa revenim la oile noastre... :)

But to return to our business... :)


Muscatele...

Sunt originare din Africa de Sud, Capul Bunei Sperante. Familia Pelargonium, din care fac parte si muscatele, cuprinde in jur de 300 specii de plante. In Europa a ajuns datorita olandezilor, in secolul XVIII.

Geraniums...

They are native South Africa, Cape of Good Hope. Pelargonium family, Geraniums' family, has around 300 plants species. The dutches came with Geraniums in Europe in 18th century.



Am mai multe culori de muscate, una mai frumoasa decat alta! Pana cand ne-am mutat la casa, nu mi-au placut. As putea spune aproape deloc. Cu toate ca tatal meu are o gramada, de ani de zile. In schimb, de 3 ani si jumatate am invatat sa le iubesc, pentru ca fac flori tot timpul anului, sunt diferite ca si coloristica, se ingrijesc usor si nu am avut niciodata probleme cu ele.

I had different kind of Geraniums colours, one prettier than another! Until we moved out to the house, I never liked them. Altough my father has a bunch of Geraniums since many years. Starting 3 years and a half ago, I learned to love them, because they have flowers all year long, different colours, they are easy to care and I never had problems.


Lor le place lumina, chiar si soarele direct, asa ca le puteti pune la ferestre sau pe terasa. Se simt excelent in jardiniere si adora apa.

They like the light , even direct sunlight, so you can put them by the windows or on the terrace. They love the jardiniere and the water.


Dupa ce florile se usuca, trebuie sa le taiati, iar frunzele uscate rupte. Astfel, va asigurati ca veti avea flori frumoase tot timpul anului.

After the flowers are seared, you have to cut them, and also the seared leaves. This way you are certain of having beautiful flowers all four seasons.


Si acum, conform zicalei "o fotografie face cat o mie de cuvinte", "astern" pe hartie 8.000 de cuvinte. Sa le "cititi" cu placere!

And now, according with the saying "a picture worth o thousand words", I am "writing" 8.000 words. "Read" them and enjoy them!






















3 comentarii:

Victoria Williams spunea...

I didn't used to like geraniums, but now I do. They are so reliable.

Cynthia spunea...

I feel the same as Victoria. I used to not care for geraniums but now I love them growing in containers. The first photo of the white geranium is so beautiful!

Unknown spunea...

@ Victoria & Cynthia - like me! Right now we are in love with Geraniums and yesterday we hated them! :))

I love the white and the red Geraniums! Thank you for the comment! :)